TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego - Lilianna Lakomy: Infans Irretitus autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego - Lilianna Lakomy: Infans Irretitus

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Humanitas
ISBN: 978-83-64788-00-0
Wydanie: 1, 2014 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
3,00 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 3,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 3,00 zł
 
 

W niniejszej publikacji punktem wyjścia i osią tematyczną stała się kategoria, przywołana m.in. przez Edwina Bendyka w znakomitym, wciąż bardzo aktualnym tomie „Antymatrix” – <i>homo irretitus</i>. O ile łaciński termin <i>irretio</i> oznacza chwytać siecią, usidlać, o tyle współcześnie <i>irretitus</i> interpretować można jako człowieka „usieciowionego”, zyskującego w Internecie nowe tożsamości i nowe przestrzenie działania, pracy i nauki, samorealizacji, kontaktów i więzi, ale także uwiązanego siecią: zdeterminowanego, uzależnionego, manipulowanego. Wobec tak szeroko zarysowanej tematyki tomu, nie jest ambicją autorów po¬szczególnych jego części znalezienie gotowych, zamkniętych odpowiedzi na postawione w nim złożone i wielopłaszczyznowe pytania. Kwestie oscylujące wokół społecznych aspektów funkcjonowania sieci, aktywności w Internecie, działań z zakresu marketingu społecznego powinny zostać otwarte. Intencją autorów jest wskazanie na poszczególne, bardzo ważne aspekty, wskazanie ich zawiłości oraz wielopłaszczyznowe perspektywy, a często postawienie nowych, otwartych pytań. Należna rola w niniejszym zestawieniu należy się analizom nowych zachowań komunikacyjnych związanych z funkcjonowaniem serwisów społecznościowych, a zwłaszcza najbardziej popularnego pośród nich serwisu – trzeciej społeczności świata, jaką jest Fa¬cebook5. Nie sposób też rozdzielać przestrzeni działań medialnych (wirtualnych) od ich bezpośredniego, społecznego kontekstu. Obie przestrzenie aktywności: medialnych oraz społecznych wielopłaszczyznowo interferują. Z jednej strony bowiem marketing społeczny i reklama społeczna – którym także poświęcono w tomie sporo należnej uwagi – zyskują coraz to <i>nowe ziemie</i>: nośniki w postaci serwisów i kanałów wirtualnych. Z drugiej strony okazuje się, że „broń” ta jest obusieczna: serwisy sieciowe, narzędzia komunikacji i wymiany informacji stają się szeroko eksploatowaną przestrzenią manipulowania i wywierania wpływu: komunikacji perswazyjnej, „usidlania”.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa SŁOWOSFERA akceptuje płatności: